2018. április 4., szerda

Ezer év

Egy száz szavas szösz. Ami nem is száz szavas szerintem... miket kell ilyenkor belevenni: névelők, névmások, kötőszavak? Ez kb az első ilyenem, szóval ne számolgassatok, ha jót akartok! :D
Lou néhány gondolata valakinek címezve. Ennyi. 
(Nem kapcsolódik egyik Larry AU sztorihoz sem, inkább a valóság járt a fejemben. Mert bármennyire is hiszek bennük, néha én is elbizonytalanodom...)




Ezer év


Kicsúszik a kezemből a jövő, hiába markolom a múltat, és kapaszkodnék bele erőszakosan, hogy a szépséges volt hozza el az áhított, még csodásabb lesz-t, az ujjaim gyengék, akár a halálos ágyon fekvő aggastyáné. Az enyém voltál. Mostanra nem vagy. Talán boldognak kellene lennem, hogy még van esély, mert másé sem? Valójában önző módon csak az érdekel, hogy én nem lehetek veled. Hogy azt mondtad, mennünk kell az utunkon, amik egyszer, valahol, messze innen, ha a sors úgy dönt, majd találkoznak újra. Mert biztos vagy benne, hogy úgy dönt majd. Összetartozunk. Akkor miért nem vagy most itt?! Nem bírom tétlenül várni, mikor jön el a nap, amikor szembejössz az úton, a kezedet nyújtod, és összefonod az ujjainkat, mintha nem telt volna el ezer év. Nem akarom ezt az ezer évet. Egyetlen napot sem akarok már nélküled. Nincs erőm, kicsúszik a kezemből a jövő.



9 megjegyzés:

  1. Hmm.. Ez már majdnem egy vers.
    Vers az elmúlásról, a bizonytalan jövőről.
    Tetszik, de remélem nem igaz.
    😘

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát erre nem tudok, mit mondani... igaz vagy sem, sosem tudjuk meg talán.

      Törlés
  2. Valóságos az egész és bár keserű a hangvétele, egyértelműen érezhető a nem lezárt múltidő. Csak felfüggesztett, amiben ott a remény. És ettől a végén mégis inkább mosolyognom kellett mint sírnom. Nem tudom mi volt a cél, milyen érzéseket akartál kihozni az emberekből, de belőlem mosolyt hozott. A leírtakat elképzelhetőnek tartom. Talán a legreálisabbnak. A fene se tudja. Mindenesetre jólesett a kis szösszeneted. :) (És tapsikoltam, mikor megláttam, bármilyen "apróságot" is hoztál :))
    <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őszintén szólva semmilyen célom nem volt vele. Csak bevillantak gondolatok, jönni akart, nem hagyott békén, így muszáj volt leírnom.. hogy miért osztottam meg, azt már most nem tudom :D
      Ígérem, próbálok legközelebb nagyobb tapsikolnivalóval szolgálni.. :)

      Törlés
  3. Én könnyezek, annyira valóságos... de ott a remény hangja is (ugye nem csak én érzem így?).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remény az mindig van. De azt hiszem ez inkább csak egy apró kétely, mert egyébként én a reménynél sokkal jobban hiszek bennük ;)

      Törlés
  4. Szia Carmen!♥♥♥

    IMÁDLAK!!!♥♥♥

    Ezer év...Én is úgy érzem ennyi ideje hagytalak cserben....igen rossz a lelkiismeretem, és most ez a szösz....TAROLT, LELKET KASZABOLT...mosolyogva pityergésre ösztönzött!!!

    Annyit szoktam elmélkedni azon, hogy TÉNYLEG MI A FRANCÉRT VAN EZ A LARRY LÁZ??? Vagy BÁRMILYEN láz!!! Miért jó Nekem, Nekünk, hogy ha Ők vannak...vagy úgy en bloc miért mozgat meg lelkileg ennyi embert ENNYIRE a sztárok magánélete...vagy ha belegondolsz gyerekként a tanároké..vagy a dögös ismeretlen bácsi, néni, sorolhatnám. Ez egy igen hossza és folyamatos filozófiai és pszichológiai aranybánya! XDDD (Csak a teljes képzavarért.)

    A kérdésre még nem találtam meg a választ. XDDD (Magamban sem!) Max egy vállrándításra jutok, amikor belefáradok, a szokásos...EMBEREK VAGYUNK ÉS KÍVÁNCSIAK!
    Szeretjük mások életét is élni......itt jön megint egy klasszikus! MIÉRT? 1. Élvezkedhessünk. 2. Elmenekülhessünk. 3. Másnak sem jobb...érzést tapasztalhassuk. Hogy ez mire jó?? Működteti nem szervi részeinket...elme, lélek...csatol ide, erősít ott, stb.

    Ez a szösszeneted is megbolygatta kellően minden nem szervi, bár a szemem az és azt is.... (Mondhatni allergiás reakciót váltott ki nálam!!! XDDD) .....egységemet.

    Amilyen rövid olyan ütős.
    Reakció láncom:
    1. Most miért?
    2. Reménytelenség
    3. De már ez lehet akár a múlt
    4. Erő
    5. Lendület és REMÉNY, hogy ez az érzés csak cselekvésre sarkal, mert van az a negatívum ami már pozitívan ösztönöz. XDDD

    Láttuk már nagyon összetörten, de felfelé tart. XDDD

    LarryForever ♥♥♥

    Köszönöm, Gyöngyi

    Mint Mindig egy ÉLMÉNY volt!

    Millió ölelés, de kellett ez most!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát izé.....Én sem tudok One shot komit összeütni! XDDD

      Törlés
    2. Hát nagyon nem tudsz, drágám! :D De többek között ezért is imádlak! Köszönöm, mindig egy élmény olvasni téged! Pusszantás! <3

      Törlés